בטח שמעתם את המילה הזאת כמה וכמה פעמיים ,היום בכתבה הקרובה אני הולך לדבר על המושג הזה ואיך זה יכול להועיל לכם במידה ואתם מחליטים לפתוח את הסטודיו הראשון שלכם לאימונים .
אם אתם לקראת פתיחה של הסטודיו הראשון שלכם לאימונים אתם כמובן תעברו תהליך של הקמה ראשונית(קניית ציוד, שיפוץ , הגברה ,תאורה וכדומה ) שזה בעצם החלק הקל בכל הסיפור .
ולאחר מכן אתם תדרשו כמובן להתחיל ולהכניס לקוחות על מנת להחזיר את עלות ההשקעה בשלב הראשוני ובשלב השני להתחיל ולייצר רווח מאותם לקוחות.
פרייסיל Pre-sale) ): שזה בעצם אומר “מכירה מוקדמת” אני מסביר.
מה שבעצם קורה אותם בעלי עסקים שמחליטים לפתוח את הסטודיו הראשון שלהם לא באמת מבצעים Pre-sale משתי סיבות :
- או שפשוט זה לא משימה שרשומה אצלכם בתוכנית העסקית בכלל.
- או שפשוט הם לא מאמינים שזה שעלול לעבוד.
עכשיו כל הרעיון בפרייסיל זה לתת מחיר כניסה מאוד מבטיח לכלל הלקוחות ושזה כמובן מוגבל במספר מקומות ובזמן וכל זה במטרה למשוך כמה שיותר תשומת לב כבר בשלב הראשוני וכמובן לייצר מכירות בשלב השני .
עכשיו כלל ברזל מאוד חשוב בכל הנושא:
- Pre-sale במהות שלו יתומחר מתחת למחיר של המוצרים שלכם במטרה להביא כמה שיותר לקוחות במינימום זמן והוא מוגבל בזמן !
- מטרת Pre-sale זה למשוך תשומת לב מעבר לכסף מכיוון שאותם לקוחות שלא ירצו לקנות באותו שלב נתון יכלו לקבל חשיפה יפה לסטודיו שלכם .
- אל תמכרו את Pre-sale לזמן ארוך מכיוון שגם ככה אנחנו מוכרים כרגע את אותו מוצר מתחת למחיר שלנו והמטרה שלנו כרגע זה למשוך כמה שיותר תשומת לב .
זהו עד כאן מקווה שאהבתם נפגש בכתבה הבאה .