YOU TRAIN THEM

I TRAIN

YOU

אופי התפקיד: בחירת מנהל/ת קשרי לקוחות לסטודיו לאימונים

בחירת מנהלת קשרי לקוחות לסטודיו

התפקיד של מנהל/ת קשרי לקוחות הוא הגשר בין הסטודיו ללקוחות. יכולת התקשורת חייבת להיות מעולה, ויש להבין ולהתייחס לצרכים של הלקוחות, ולהיות מסוגל/ת לטפל בקונפליקטים ובעיות במקצועיות. במאמר הבא נציין את החשיבות של בחירת מנהלת קשרי לקוחות להקמת סטודיו לאימוני כושר.

 

האישיות הנדרשת לתפקיד:

מנהל/ת קשרי לקוחות חייב/ת להיות אדם/אישה חמים/ה ופתוח/ה עם יכולת טבעית להתחבר לאנשים. האימפתיה וההבנה הן שני הגורמים החשובים ביותר להצלחה בתפקיד, שאר הדברים בעיניי ניתן ללמד ,

 

ההכשרה והכשרונות הנדרשים לתפקיד

ניסיון בשירות לקוחות, ניהול קונפליקטים, וידע בתחום המכירה הם חיוניים לתפקיד. הסטודיו חייב לספק הכשרה וליווי מתאים כדי להכין את מנהל/ת קשרי הלקוחות להצלחה.

 

תגמול ושיטת התגמול: איך למשוך את הכישרונות הטובים ביותר

מערכת תגמול מתאימה יכולה להבטיח שמיטב הכישרונות נשמר בסטודיו. יש לשלב משכורת תחרותית, בונוסים, והטבות נוספות כדי להבטיח שמנהל/ת קשרי לקוחות מקבל/ת את התמורה הראויה עבור העבודה הקשה.

לטעמי האישי איש/ת מכירות/מנהלת קשרי לקוחות הינם שותפים ישירים של הכסף שלכם אני נוהג לתגמל את העובדים שלי בשיטה הבאה בסיס לפי שעת עבודה שמקובל +חצי מהסכום(על תקופת הכרות אימון הכרות, שבוע הכרות וכו…)+ 50 שח תוספת על כל מצטרף בפועל .

 

שוב פעם התמחור עלול להשתנות בהתאם לאופי הסטודיו שלכם וכו …

 

הבחירה של מנהל/ת קשרי לקוחות המתאים/ה היא חלק חשוב בהקמת סטודיו מצליח ומרווח. בעזרת הכוונה וההקניות הנכונות, ניתן למצוא את האדם הנכון שישלב את היכולות והתכונות הנדרשות להצלחה בתפקיד.

 

רוצים לדעת איך להפעיל צוות אצלכם בסטודיו .

אנחנו יכולים לעזור לכם

 

לפרטים ושיחה חזקה איתנו שלחו לנו הודעה או השאירו פרטים

הגעתם להחלטה חשובה ? החלטתם ללכת על תהליך הקמה של סטודיו ? אני איתכם לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו. קדימה מלא טופס לשיחת ייעוץ ראשונית ואני כבר איתכם

דילוג לתוכן