YOU TRAIN THEM

I TRAIN

YOU

מה היא שיטת התמחור היעילה ביותר עבורנו -קבוצות אימון

 בפוסט הקרוב נתחיל לעשות לכם סדר לגבי תמחור הקבוצות שלכם שתבינו את הרציונל שעומד מאחורי הנושא.

לצורך הכתבה שתי דוגמאות :

✅סטודיו לאימונים של 100 מ”ר

✅מכיל עד 8 מתאמנים

✅המקום יכול להכיל עד 250 מנויים (עשינו כבר את החשבון בנפרד).

**אני מעוניין לדעת בדיוק את התמחור המדויק ,והכל ביחס לכמות המקסימלית ויחס ההוצאות כדי שאוכל להישאר אם רווח בסוף היום, אפילו אם אני כבעלים לא מעוניין לעבוד שמה בתוך העסק .

**יש לי 8 מקומות לשעת עבודה בסטודיו בלבד.

אני מעוניין להישאר עם 35 % רווח תפעולי(שזה אומר בדיוק מה שנשאר לי אחרי כל הבלגן)..וזה אגב בדיוק הרווח המינימלי שאתם חייבים להישאר אחרת יש פה בעיה רצינית.

ואני רוצה למקסם ולהגיע לכמה שיותר רווח שעתי מהשעה .

קצת נתונים סטטיים :

הוצאות קבועות :(תפעול: שכ”ד, ארנונה, פרסום וכו…): 20,000 שקלים- בואו נגמד את ההוצאות הקבועות לפי יחידה לפי הכמות המקסימלית:

20,000/250= 80 ₪.

שכר מאמנים : 100 ₪ לשעת עבודה .

אני מעוניין ברווח של 35 %(1-0.35)= 0.65

בואו נתחיל לתמחר:

עכשיו קבלו ותהיו איתי לרגע :

(80+100)*(1.65)(1.17)=  350

80= עלות השולית של של ההוצאות הקבועות שלנו

100=שכר מאמנים לשעה

1.65=הרווח שאני מעונין להגיע (35%)

1.17=מע”מ

עכשיו בואו נקח את המחיר מנוי ונגמד אותו לפי פר מתאמן בשעה עגולה ובואו נגי

דהיינו: 350 \8

מחיר השטח שלי לאדם היינו : 43 שקלים

זהו חברים אתם חייבים להבין שלקוח שמשלם לכם כסף קודם כל הוא תופס לכם מקום בסטודיו ואין לכם מספיק מקומות לכולם .

דבר נוסף אני מקווה שהבנתם את הרעיון שככל שיש לכם אופציה להכניס יותר מתאמנים ככה תוכלי לתת מחיר טוב יותר ללקוחות שלכם .

זהו עד כאן .

הגעתם להחלטה חשובה ? החלטתם ללכת על תהליך הקמה של סטודיו ? אני איתכם לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו. קדימה מלא טופס לשיחת ייעוץ ראשונית ואני כבר איתכם

דילוג לתוכן