YOU TRAIN THEM

I TRAIN

YOU

לקוחות שעוזבים:

לקוחות שעוזבים

מאז שאני עוסק בתחום הספורט והכושר ומעניק תוכניות עסקיות לבעלי עסקים בתחום הספורט והכושר שהולכים לכיוון של הקמה של הסטודיו לאימונים הראשון שלהם.

 הבעיה המרכזית שהיית למרבית בעלי עסקים היא "תחזוקה לטווח ארוך " של הלקוחות שלהם .

קודם כל בואו נעשה סדר בדברים:

 יש דבר שנקרא לקוחות הגרעין (שאלו אותם לקוחות שישארו איתכם וילכו איתם תמיד )

לקוחות הלא גרעין (שהם לקוחות שבד"כ משנים את סדרי העדיפויות שלהם מהמון סיבות שהם בלתי תלויות בכם).

לכן לפני שאני מסביר ונכנס פה לדברים חשובים, חשוב שתבינו שלקוח שעוזב אסור לכם לקחת את זה אישית זה עלול להשפיע על אופן החשיבה שלכם וההתנהלות שלכם ואני מאמין שזה בסדר לשחרר לקוח שעזב בתחושה טובה זה מכיוון שהם בדרך כלל חוזרים עם מומלצים.

בואו נחזור לעניין, כמו שהתחלתי להסביר יש את לקוחות "הגרעין" החזק שלכם שהם אותם לקוחות שיגיעו לאימונים בצורה מסודרת, ישלמו ויחדשו מנויים אצלכם בצורה סדירה, ויהיו חלק בלתי נפרד מהמשפחה והקהילה שלכם .

האומנם לא דורש המון אנרגיה אבל כן דורש תחזוקה .

יש את לקוחות ה"לא גרעין"  ששמה אתם תצטרכו להקדיש את מרבית האנרגיה ולהפוך אותם ל"גרעין "החזק שלכם .

איך בדיוק עושים את זה?:

קודם כל תחשבו למה מתאמנים מעוניינים להגיע אליכם ולעשות ספורט ?

אחרי שעניתם על התשובה הזאת שבמרבית המקרים מניסיוני זה לראות שינוי בהרכב הגוףלעשות משהו שהם לא יכלו לעשות בלעדיכם. זה מה שיגרום להם לתחזק את השירות אצלכם.

לכן ברגע שלקוח מגיע אליכם והוא רואה תמורה מאוד משמעותית אצלכם הוא לבד יתחזק את האימונים .

תשקיעו ותפתחו את המוצר שלכם תמיד : סנדאות אימונים ,ימי קהילה משותפים, סדנאות תזונה וכדומה .

וכל זה במטרה להפוך כמה שיותר לקוחות ללקוחות הגרעין החזק שלכם .

חשוב לדעת שתמיד יהיו לקוחות נושרים בכל עסק וזה חלק בלתי נפרד ממכם וזה תמיד יקרה .

בדרך כלל מכלל לקוחות 80 אחוז יהוו לקוחות הגרעין והיתרה הלא גרעין זה בעצם מעיד על עסק בריא שעובד נכון אם אנחנו לא במספרים הללו יש פה מקום לבדוק מה קורה בתוך העסק.
זהו עד כאן חברים נתראה בכתבה הבאה?

הגעתם להחלטה חשובה ? החלטתם ללכת על תהליך הקמה של סטודיו ? אני איתכם לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו. קדימה מלא טופס לשיחת ייעוץ ראשונית ואני כבר איתכם

דילוג לתוכן