התחלת תקופת הקיץ מציירת לפנינו תמונה מסוימת: חופשות, חוף הים, מסיבות ומנוחה. השאלה היא איך כל אלה משפיעים על רמת ההרשמה לסטודיואים של אימון כושר? האם באמת קיימת ירידה במספר ההרשמות? אם אתם מרגישים שיש לכם פחות לקוחות בקיץ, הנה כמה כלים וטיפים שיכולים לעזור לכם להתמודד ואף לשפר את המצב. שאתם מקימים סטודיו כושר , אתם חייבים לדעת שבקיץ לעיתים יש שינויים בהיקף ההרשמות לסטודיו.
דוגמאות להטבות למצטרפים חדשים
כאשר אתם חשים ירידה בקצב ההרשמות או ביטולים של נרשמים, ניתן לנסות לתת הטבות מסוימות לזמן מוגבל.
- מכירת כרטיסיות- ההצעה הפופולרית הינה כרטיס חודשי או רבעוני בתשלום מוזל. בכך אתם מאפשרים להתאמן ולנסות את הסטודיו שלכם ובכך להגביר את סיכויי קניית המנוי בהמשך.
- שיעורי ניסיון בהנחה: שיעור ניסיון הוא ההזדמנות להראות למתעניינים למה הם יכולים לצפות. כאשר השיעור מגיע בהנחה, ההחלטה פשוטה הרבה יותר. בכך תוכלו לחשוף את הסטודיו שלכם לקהל רחב.
- הטבות למביא הפניה: לא דבר חדש שהפרסום הטוב ביותר הוא פרסום ע"י המלצה. כאשר לקוח קיים מביא חבר. אין ספק שהמלצות מפה לאוזן הינם דרך נהדרת להביא לקוחות חדשים.
4 פנייה לקהלים חדשים – נערים וילדים נמצאים מרותקים מול המסכים וזה עלול להיות פריצת דרך עבורכם -רעיון למחשבה
קמפיינים ברשתות החברתיות – הגעה לקהל הרחב
בעידן הדיגיטלי, רשתות החברתיות הן זירה מרכזית וחשובה לשיווק. יצירת קמפיינים ממומנים יכולה לסייע בהגעה לקהל חדש ורחב. רצוי להיעזר במקדם מיומן על מנת לבצע את הקמפיינים בצורה המיטבית ביותר.
קיץ בסטודיו – הזדמנות או אתגר?
על אף שהקיץ יכול להביא איתו ירידה בכמות ההרשמות לסטודיואים, הוא גם מציע הזדמנויות שונות לשדרוג ולהתחדשות. הגישה הנכונה, היא של חיפוש אחר דרכים להשיב את הלקוחות הקיימים ולמשוך אליכם לקוחות חדשים. הטבות מיוחדות, קמפיינים ברשתות החברתיות ושרות לקוחות איכותי הם מפתח ההצלחה.
בסיום היום, החלטה להירשם לסטודיו איננה קלה, אך בכלל אין סיבה שהקיץ יהפוך לזמן בו אתם חווים ירידה ברמת ההרשמה. עליכם להיות מוכנים להתאים את עצמכם לשינויים ולמצוא את הכלים הנכונים שיעזרו לכם לגבש את המתנהגים לקראת העתיד. הקיץ הוא זמן להתחדשות והתפתחות, ועם הכלים הנכונים ביד, אתם בדרך הנכונה.